سه خبر نقل و انتقالاتی از باشگاه میلان

سه خبر نقل و انتقالاتی از باشگاه میلان

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا دو خبر نقل و انتقالاتی جدید را در مورد تیم میلان منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت باشگاه میلان قصد دارد قرارداد اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی و گلزن خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند، این در حالی است که این بازیکن ۳۷ ساله فرانسوی در حال حاضر دو پیشنهاد بسیار پرسود از عربستان سعودی و آمریکا دارد اما به نظر می رسد با توجه به عملکرد خوب خود در میلان در این تیم ماندگار باشد.

خبر دوم نشریه ایتالیایی در مورد مدافع چپ فرانسوی باشگاه قرمز و مشکی پوش هر میلان است. طبق گفته این نشریه باشگاه نیوکاسل پس از جذب ساندرو تونالی نگاهی دوباره به سری آ دارد و در اندیشه ی جذب تئو هرناندز و فدریکو کیه زا است. البته این نقل و انتقال برای این تیم انگلیسی بسیار سخت به نظر می رسد زیرا تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا هم خواهان تئو هرناندز است که سابقه بازی در شهر مادرید و تیم رئال مادرید را دارد.

خبر پایانی این نشریه نیز در مورد تیم میلان به نگاه این باشگاه به مهاجم هلندی بولونیا اشاره دارد. طبق این خبر باشگاه میلان جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی بولونیا را زیر نظر دارد و این مهاجم ۲۲ ساله را به عنوان یکی از گزینه های خود برای تقویت خط حمله خود برای فصل آینده در نظر خواهد داشت.

۱۰۰۹