اظهارنظر ونگر راجع به شانس قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر

اظهارنظر ونگر راجع به شانس قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر سرمربی افسانه ای سابق آرسنال اعتراف کرد که واقعاً تاتنهام را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می بیند. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مهم ترین ستاره خود در یک دهه گذشته را از دست داد و هری کین با رقم 85 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست و جالب این است که آن ها در فصل گذشته هشتم شدند، اما آنژه پوستکوگلو توانسته با تفکرات هجومی اش، این تیم را به شدت متحول کند. جیمز مدیسون و میکی فان د فن 2 مهره ای هستند که تاتنهام در این تابستان خرید و حالا آن ها با 2 امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. 

به نقل از سایت گل، ونگر درباره تاتنهام به BeIN Sports گفت: "من همیشه دوست دارم چیزی را که عمیقاً حس می کنم بگویم و ایمان دارم که تاتنهام یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. آن ها مدیسون را خریدند که یک بازیکن فوق العاده است و می تواند نبض بازی را در اختیار بگیرد. آن ها همچنین فان د فن را خریدند که یک مهره تاثیر گذار دفاعی است. در فصل گذشته مشکلاتی در خط دفاع داشتند که دیگر ندارند و به نظرم تاتنهام مدعی قهرمانی در لیگ برتر است."

4416