سه امتیازی که از دستان میلان سر خورد

سه امتیازی که از دستان میلان سر خورد

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم میلان و ناپولی، دقایقی پیش، در قالب هفته دهم رقابت‌های سری آ، در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت دو تیم به تساوی با نتیجه 2-2 رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، میلان که در این فصل رقابت‌های سری آ، عملکرد بسیار خوبی داشته است، به این برد نیاز داشت تا پس از برد رقیب همشهری خود یعنی اینتر، از این تیم عقب نماند. روسونری‌ها، پس از شکست 0-3 مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، به خانه ناپولی آمدند تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، آن شکست را فراموش کند. 

ناپولی 17 امتیازی نیز، در غیاب ویکتور اوسیمهن، مهاجم نیجریه ای خود به دلیل مصدومیت، نیاز داشت تا با کسب سه امتیاز خانگی، خود را به 4 تیم بالایی جدول نزدیک نگه دارد اما ماموریت آبی‌ها، با درخشش مهاجم فرانسوی حریف در نیمه اول، با ضربه بزرگی مواجه شد. اولیویه ژیرو، با دبل خود در دقایق 22 و 31، باعث شد تا روسونری‌ها، نیمه اول را به عنوان تیم پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما شرایط برای میلانی‌ها خوب پیش نرفت و پولیتانو در دقیقه 50، موفق شد تا با گلزنی برای تیم میزبان، اختلاف را به حداقل برساند. راسپادوری، در دقیقه 63، تلاش قرمزهای شهر میلان را بر باد داد و بازی را به تساوی کشاند.

میلان با این تساوی 22 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از یوونتوس، در رده سوم جدول جای گرفت و باید شنبه آینده در خانه میزبان اودینزه باشد.

ناپولی نیز، با 18 امتیاز، به رده چهارم جدول صعود کرد، رتبه ای که ممکن است در صورت پیروزی آتالانتا و فورنتینا، در بازی این هفته شان، به رده ششم تغییر کند. آن‌ها شنبه هفته آینده باید مهمان سالرنیتانا باشد.

2102