گوندوغان به آینده بارسلونا علی رغم شکست در ال کلاسیکو امیدوار است

گوندوغان به آینده بارسلونا علی رغم شکست در ال کلاسیکو امیدوار است

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان هافبک گلزن تیم بارسلونا در بازی ال کلاسیکو درباره شرایط تیمش پس از شکست مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، گوندوغان درباره شرایط خود در بازی ال کلاسیکو گفت: "من قصد ندارم چیز بدی درباره بازی بگویم، پس از بازی در رختکن بودیم و ناامیدی وجود در بین بازیکنان داشت، اما صادقانه بگویم، پس از چنین مسابقه بزرگ و این نتیجه، فکر می کردم ناامیدی و عصبانیت بیشتری ببینم. این یک مشکل کوچک است و باید احساسات قوی‌تری برای بازگشت تیم وجود داشته باشد، به خصوص وقتی که بازی را با باخت تمام می کنید و وقتی می‌دانید که می‌توانستید بهتر باشید."

گوندوغان در ادامه این گفتگو افزود: "در نهایت انرژی هایی از سوی بازیکنان در چنین بازی های بزرگی به زمین منتقل می‌شود. ما باید گام بزرگی در این زمینه برداریم، در غیر این صورت رئال مادرید یا حتی خیرونا به قهرمانی خواهند رسید. من هم خودم را مقصر می‌دانم به عنوان یک بازیکن باتجربه نباید اجازه بدهم تیم در چنین شرایط سختی در دقایق پایانی گیر بیفتد. ما باید بیشتر مقاومت کنیم و به تلاش ادامه دهیم. هنوز هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما زمان برای بازگشت به کورس قهرمانی را خواهیم داشت."