توماس توخل هیجان زده از بازگشت مانوئل نویر

توماس توخل هیجان زده از بازگشت مانوئل نویر

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی پر گل مقابل دارمشتاد از بازگشت نویر به ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی عجیب و پر گل مقابل دارمشتاد گفت:" نیمه اول دیوانه‌ کننده‌ای مقابل یک حریف خوب داشتیم. خیلی زود ۱۰ نفره شدیم و در انتقال توپ از دفاع به حمله مشکل داشتیم تا اینکه آن‌ها نیز ۱۰ نفره شدند. ما برای انطباق با این وضعیت کمی مشکل داشتیم و وقت استراحت بین دو نیمه به ما کمک تا دوباره خود را پیدا کنیم و راه‌حل مشکل‌ تیم را بیابیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نیمه دوم گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. در مجموع ما شایسته این پیروزی بودیم و به راه خود برای کسب قهرمانی بوندس لیگا ادامه می‌دهیم."

توخل در خصوص بازگشت مانوئل نویر پس از ۳۵۱ روز به ترکیب باواریایی ها افزود: " درباره  بازگشت کاپیتان تیم باید بگویم مانوئل همیشه به چند قدم جلوتر فکر می‌کند و ما می‌توانیم این ویژگی او و نحوه هدایت هم‌ تیمی‌ هایش  را در تمرینات به خوبی ببینیم. او می‌تواند با هر موقعیتی سازگار شود و می‌داند چه زمانی باید چه چیزی را تغییر دهیم. این ویژگی او امروز در مقطعی که خوب نبودیم، به ما کمک کرد. عملکرد او خیلی خوب بود و در نیمه اول یک سیو فوق‌العاده داشت. کلین‌ شیت کردن بلافاصله پس از بازگشت از مصدومیت بسیار مهم بود و او این کار را انجام داد."

  • ۱۰۰۹