گزینه جدید منچستریونایتد در خط دفاعی مشخص شد

گزینه جدید منچستریونایتد در خط دفاعی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد تلاش ها را برای خرید یکی از هم تیمی های فاکوندو پلیستری در تیم ملی اروگوئه آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، یونایتد که در شروع فصل ثبات کافی را نداشته به خریدهای دفاعی فکر می کند چرا که زیر نظر اریک تن هاگ مشکلاتی داشته اند. در حقیقت لیساندرو مارتینز، لوک شاو و مالاسیا با مصدومیت هایی مواجه بوده اند و آرون ون  بیساکا نیز هنوز به صورت کامل ریکاوری نکرده است.  بازگشت مگوایر به فرم خوبش خبر خوبی برای تن هاگ است اما شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن در زمستان وجود دارد.

یونایتد حالا به دنبال خرید یک مدافع میانی دیگر است. سایت 90min گزارش داده که یونایتد و تاتنهام برای خرید سباستین کاسرس مدافع اروگوئه ای رقابت می کنند. این بازیکن در باشگاه آمه ریکا در کشور مکزیک توپ می زند. کاسرس 24 ساله به یکی از لیدرهای نسل جدید فوتبال اروگوئه تبدیل شده و جایگاه خود را در تیم بیلسا پیدا کرده است.  البته نیوکاسل و وستهام دیگر باشگاه هایی هستند که شرایط خرید این مدافع را دنبال می کنند. به جز انگلیسی ها نیز اتلتیکو، پورتو و والنسیا جویای شرایط این مدافع میانی هستند. 

در هر صورت یونایتد تلاش خواهد کرد تا با همین داشته های فعلی خود در زمستان بسازد و بعد از ان به دنبال خرید در خط دفاعی خواهد بود.

4125