عکس؛ دو بازیکن سابق آکادمی بارسلونا که اکنون بهترین‌های اروپا می‌شوند

عکس؛ دو بازیکن سابق آکادمی بارسلونا که اکنون بهترین‌های اروپا می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا هنوز هم یکی از توانمند ترین آکادمی های فوتبال در کل دنیا است.

به گزارش فوتبالی ، اگر چه که بازیکنان آکادمی بارسلونا مثل سال های 2008 تا 2012 نیستند اما باز هم استعداد های قابل توجهی در آکادمی بارسا رشد می کند.

در بازی اخیر بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسا موفق شد با نتیجه دو بر یک شاختار دونتسک را شکست دهد. در این بازی فرمین لوپز که محصول آکادمی بارسلونا است در ترکیب تیم ژاوی هرناندز حضور داشت و عملکرد خوبی از خودش نشان داد. او یک گل زد و یک پاس گل داد. فرمین لوپز بهترین بازیکن بارسلونا در بازی مقابل شاختار لقب گرفت.

این اتفاق برای یکی دیگر از بازیکنان محصول آکادمی بارسلونا یعنی ژاوی سیمونز هم رخ داد. ژاوی سیمونز در تیم لایپزیش توپ می زند و او هم بهترین بازیکن تیمش در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

ژاوی سیمونز از سال 2010 تا سال 2019 در آکادمی باشگاه بارسلونا حضور داشته است و فرمین لوپز هم از سال 2016 در آکادمی آبی و اناری ها فعالیت کرده است و اکنون هم در تیم بزرگسالان بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز بازی می کند.

1471