حمایت مدافع بارسلونا از توپ طلا بردن مسی

حمایت مدافع بارسلونا از توپ طلا بردن مسی

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم توپ طلا قرار است روز دوشنبه 30 اکتبر برگزار شود و به گفته رسانه ها لیونل مسی قرار است برنده جایزه توپ طلای سال 2023 میلادی شود.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در آستانه فتح هشتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود قرار دارد و این قضیه واکنش های زیادی میان اهالی فوتبال داشته است. رونالد آرائوخو، مدافع وسط بارسلونا به تازگی به این قضیه واکنش نشان داده است و در گفت و گویی که با رسانه TNT Brazil داشته است، درباره این که مسی در یک قدمی بردن جایزه توپ طلا قرار دارد، گفته است:" امیدوارم مسی برنده توپ طلا شود. من فکر می کنم او شایسته آن است، زیرا او بهترین بازیکن جهان است و همیشه بهترین خواهد بود. من همیشه آن را گفته ام."

رونالد آرائوخو که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا است، از سال 2019 به تیم اصلی بارسا رسیده است. لیونل مسی در تابستان 2021 بود که به عنوان یک بازیکن آزاد، بارسلونا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. به این ترتیب آرائوخو و لیونل مسی چیزی حدود دو سال با هم هم‌تیمی بودند و در بارسلونا در کنار هم توپ می زدند و اکنون طبیعی است که آرائوخو از لیونل مسی برای بردن جایزه توپ طلا حمایت کند.

1470