بازار داغ شایعات پیرامون آلوارو خیمنز در تبریز

بازار داغ شایعات پیرامون آلوارو خیمنز در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو خیمنز این روزها به یکی از خبرسازترین بازیکنان تراکتور تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی تراکتور است که ابتدای فصل با قراردادی قرضی و یک ساله از کادیز با نظر مستقیم پاکو خمز به جمع تی‌تی‌ها پیوسته است و تقریباً کسی نیست که نداند این بازیکن جزو محبوب‌ترین بازیکنان سرمربی اسپانیایی در تبریز است.

با این حال برخلاف پاکو خمز انتقادات زیادی به این بازیکن از لالیگا آمده می‌شود و خیلی‌ها سبک بازی وی را نمی‌پسندند ولی خمز طرفدار سرسخت این وینگر ۳۲ ساله است و همواره وی را در ترکیب ابتدایی خود قرار می‌دهد و حتی امیرحسین حسین‌زاده را چند بازی نیمکت‌نشین‌ بازیکن اسپانیایی کرده بود.

خیمنز که زمان جدایی سعید آقایی شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد وی هم شنیده می‌شد و درنهایت شایعات به این سمت و سو رفت که پاکو خمز شخصاً اجازه جدایی وی را صادر نکرده، بعد از بازی مقابل شمس‌آذر دوباره در معرض شایعات فضای هواداری تراکتور قرار گرفته است.

ماجرا از این قرار است که به یکباره این موضوع که خمز دیگر اجازه استفاده از خیمنز را ندارد، دهان به دهان چرخید تا جایی که هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه‌ای مجبور به تکذیب این ادعا شد ولی دقیقاً مشخص نیست که چرا این حواشی همواره برای وینگر خارجی تازه جذب شده تی‌تی‌ها اتفاق می‌افتد.

حال همه منتظر بازی روز جمعه ذوب‌آهن و تراکتور هستند تا مشخص شود پاکو از خیمنز استفاده خواهد کرد یا نه؟ البته ذکر این نکته هم ضروری است که علی‌رغم علاقه خمز به این بازیکن، باز هم این دلیل مستندی برای بازی دادن حتمی وی به خیمنز نیست و حتی در صورتی که آلوارو در اصفهان بازی نکند، نمی‌توان با قطعیت مدعی شد این شایعات صحت داشته‌اند.

1997