شیشه عمر رحمتی در دستان ژوزه مورایس!

شیشه عمر رحمتی در دستان ژوزه مورایس!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم سیدمهدی رحمتی شاید مسابقه‌ای سخت‌تر از بازی با نوبهار ازبکستان را این هفته برابر سپاهان خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود تا مصاف دو نماینده آسیایی ایران در فصل کنونی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه شهید وطنی شاهد باشیم.

مسابقه‌ای که باتوجه به نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های اخیر و اعتراض تماشاگران مازندرانی پس از باخت خانگی برابر آلومینیوم اراک در قائمشهر اهمیت بسیار زیادی برای سیدمهدی رحمتی و شاگردانش دارد و نساجی برای فرار از پایین جدول به نوعی محکوم به کسب سه امتیاز این بازی است.

اما حریف این هفته نماینده شمالی ایران در آسیا، تیمی است که هر پنج بازی قبلی خود در لیگ برتر را برنده شده و نتیجه‌ای جز پیروزی این فصل کسب نکرده است. تیمی که با شکست دادن آلمالیق در بازی گذشته نشان داد حتی در رقابت های آسیایی هم خارج از خانه خطرناک است.

همه این اوصاف باعث شده تا بتوان مدعی شد سیدمهدی رحمتی حتی مسابقه‌ای به مراتب سخت‌تر از بازی با نوبهار نامنگان را پیش روی خود دارد و باید دید خواهد توانست با نتیجه‌گیری در این دیدار شرایط را برای خود بهبود بخشد یا خیر؟ هر چند که خود رحمتی هم می‌داند انجام این کار چندان هم ساده نخواهد بود.

1997