انتقاد نشریه اکیپ از دو ستاره میلان پس از شکست مقابل پاریس سن ژرمن

انتقاد نشریه اکیپ از دو ستاره میلان پس از شکست مقابل پاریس سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه اکیپ فرانسه پس از باخت میلان به پاریس سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد از دو بازیکن میلان پرداخت.

به گزارش فوتبالی، تیم پرافتخار میلان در دیدار مقابل تیم فرانسوی پاریس سن ژرمن با نتیجه سنگین ۳-۰ شکست خورد تا برای پنج بازی متوالی از باز کردن دروازه حریفان در رقابت های اروپایی ناکام باشد. نشریه اکیپ فرانسه پس از این دیدار به انتقاد از تئو هرناندز و رافائل لیائو دو بازیکن میلان پرداخت. اکیپ در مورد عملکرد تئو هرناندز نوشت:" تئو هرناندز عملا در بازی مقابل پاریس سن ژرمن هیچ کاری انجام نداد. اصلا از جانب او درخششی در کار نبود و او بارها و بارها در مصاف های خود در مقابل دمبله تن به شکست داد تا میلان در کارهای دفاعی خود با شکست روبرو شود."

اکیپ در مورد رافائل لیائو هافبک کناری خلاق میلان هم اضافه کرد:" او تاکتیک های زیادی را در زمین امتحان می‌کند و گاهی موفق می‌شود، اما هرگز آنچه را که لازم است انجام نمی‌دهد و هر یک از توپ‌های او تقریباً برای تیم میلان تبدیل به یک نتیجه ناامیدکننده می‌شوند. با گذشت دقایق، به نظر می رسید که او فراموش کرده بود که هم تیمی هایی  هم در زمین دارد که اجازه پاس دادن به آنها را دارد و این مایه شرمساری است که یک بازیکن اینقدر خودخواهانه عمل کند."

۱۰۰۹