روزهای سیاه اسطوره منچستر یونایتد در چمپیونشیپ با بیرمنگام

روزهای سیاه اسطوره منچستر یونایتد در چمپیونشیپ با بیرمنگام

پایگاه خبری فوتبالی – وین رونی، پس از باخت خانگی بیرمنگام در چمپیونشیپ، توسط هواداران خودی، مورد توهین قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تیم‌های دربی کاونتی و دی سی یونایتد، در اولین بازی اش به عنوان سرمربی بیرمنگام، با شکست مقابل میدلزبرو روبرو شد و سپس با باخت 2-0 مقابل هال سیتی در روز چهارشنبه، شرایط بدتر نیز شد. شرایط وقتی برای رونی بدتر نیز می‌شود که می‌بینیم پیش از دو باخت متوالی این این تیم، تحت هدایت رونی، بیرمنگام تحت هدایت یوستاس، سرمربی قبلی این تیم دو برد متوالی را به دست آورده بود و سپس اخراج شد تا وین رونی جای او را در راس کادر مربیگری این تیم بگیرد.

به نقل از ESPN، یکی از طرفداران بیرمنگام، در راه خروج رونی از زمین، به او گفته بوده تا " گم شود و به آمریکا بازگردد"، توهینی که توسط بسیاری دیگر از طرفداران بیرمنگام، به این سرمربی انگلیسی شده بود. بیرمنگام که پس از این باخت به رتبه 12 ام جدول سقوط کرد، هنگام خروج از زمین، توسط طرفداران هو شد. با وجود 5 برد 5 باخت از 13 بازی این فصل، امیدهای صعود به لیگ برتر انگلیس برای این تیم، دور از دسترس به نظر می‌رسد.

باید دید که شرایط برای ستاره روزهای دور تیم ملی انگلیس در قامت سرمربی به چه صورت پیش خواهد رفت و آیا می‌تواند تیمش را از بحران کنونی نجات دهد یا خیر.

2102