دلیل پیشرفت داروین نونیز در این فصل، از نظر یورگن کلوپ

دلیل پیشرفت داروین نونیز در این فصل، از نظر یورگن کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، می‌گوید که داروین نونیز، در دوران بسیار خوبی در لیورپول به سر می‌برد و کاملا با زندگی در باشگاه تطابق پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، نونیز، پس از فصلی با 34 گل، با انتقالی به ارزش 85 میلیون پوند به آنفیلد آمد اما با توجه به اینکه خیلی از 23 ساله شدنش نمی‌گذشت، باید یک زبان جدید را یاد می‌گرفت و با یک لیگ جدید آشنا می‌شد، به همین دلیل این مهاجم اروگوئه ای، خیلی سریع استعداد خود را بروز نداد و در اولین بازی اش در لیگ جزیره، از بازی اخراج شد. او در نهایت، فصل را با پشت سر گذاشتن چندین مصدومیت و مشکلات جسمانی و با به ثمر رساندن 9 گل به پایان رساند.

در فصل جدید اما، شاهد پیشرفت خوبی از نونیز بوده ایم و در 11 بازی انجام شده، 8 تاثیر مستقیم را بر روی گل‌های تیمش به ثبت رسانده است که در مقایسه با 19 تاثیر گذاری در 42 بازی فصل گذشته، پیشرفت خوبی به حساب می‌آید.

کلوپ درباره پیشرفت مهجم خود گفت:" او واقعا در دوران خوبی به سر می‌برد. بله، مدتی برای تطابق با کشور جدید، زبان جدید، تیم جدید و اینگونه مسائل لازم بود. حالا این‌ها رد شده اند و او در میان تیم قرار گرفته و همه از بودن او خوشحال هستند، من بسیار از بودن او خوشحال هستم."

2102