حرکت ناپسند بازیکن منچستر یونایتد هنگام پنالتی دیرهنگام حریف در بازی دیشب

حرکت ناپسند بازیکن منچستر یونایتد هنگام پنالتی دیرهنگام حریف در بازی دیشب

پایگاه خبری فوتبالی – الخاندرو گارناچو، پیش از اینکه جوردن لارسون، مهاجم کپنهاگن، در دقیقه 95 بازی شب گذشته مقابل منچستر یونایتد، ضربه پنالتی اش را بزند، مشغول ضربه زدن به زمین در نقطه پنالتی بود.

به گزارش فوتبالی، جیکوب نیستراپ، سرمربی ناامید کپنهاگن، از داوران درخواست کرد تا به بازیکنانی که مانند گارناچو به نقطه پنالتی ضربه می‌زنند، کارت قرمز نشان دهند.

هنگامی که منچستر یونایتد، در دقیقه 95 بازی شب گذشته اش در لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن، یک پنالتی حساس را در حالی که 0-1 از رقیب خود پیش بود، به تیم دانمارکی هدیه داد، گارناچو، بازیکن جوان این تیم، در حالی دیده شد که عامدانه سعی در برهم زدن سطح زمین در نقطه پنالتی داشت تا مانعی برای ضربه زدن دقیق مهاجم تیم حریف به توپ شود. در نهایت، آندره اونانا، این پنالتی حساس را مهار کرد تا شبی دراماتیک برای شیاطین سرخ در اولدترافورد رقم بخورد.

سرمربی 35 ساله کپنهاگن پس از بازی در اینباره گفت:" این موضوع به داوران و مسئولان بستگی دارد تا محدودیتی در اینباره ایجاد کنند. تنها کاری که باید انجام شود این است که برای چنین حرکتی، کارت قرمز در نظر گرفته شود و دیگر بازیکنان این کار را نخواهند کرد."

رفتار ناپسند گارناچو پس از بازی، بازخوردهای بدی دریافت کرده و طرفداران کپنهاگن را آزرده خاطر کرده است. 

2102