اظهارنظر مگوایر پس از زدن گل پیروزی منچستریونایتد

اظهارنظر مگوایر پس از زدن گل پیروزی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر مدافع انگلیسی منچستریونایتد از اینکه توانسته تیمش را به اولین برد در لیگ قهرمانان اروپا برساند، بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های منچستریونایتد و کپنهاگن دانمارک از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، شیاطین سرخ با ضربه سر هری مگوایر به پیروزی یک بر صفر دست یافتند و اولین بردشان را در لیگ قهرمانان جشن گرفتند. 

هری مگوایر پس از پایان بازی گفت: "در نیمه اول افتضاح بودیم. در بین دو نیمه راجع به عملکرد ضعیف مان صحبت کردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. راحت تر بازی می کردیم و می توانستیم 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم."

"سانتر کریستین اریکسن فوق العاده بود. گل زدن از روی ضربات ایستگاهی و کرنر در این بازی خیلی سخت بود. مدافع وسط کپنهاگن، تمامی ضربات سر را می زد. فقط باید کسی که مرا مارک کرده را شکست می دادم و ضربه سر را درست می زدم. گلزنی در مقابل جایگاه استرتفورد، آن هم در شب لیگ قهرمانان اروپا احساس فوق العاده ای دارد. لحظه بزرگی برای من و مهم تر از همه چیز، لحظه بزرگی برای تیم بود."

4416