مدیر باشگاه اورتون درگذشت

مدیر باشگاه اورتون درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون تایید کرد که بیل کنرایت مدیر این باشگاه در سن ۷۸ سالگی درگذشت.

به گزارش فوتبالی بیل کنرایت مدیر باشگاه اورتون و تهیه‌کننده تئاتر دوشنبه شب در گذشت. این اتفاق پس از آن رخ داد که باشگاه بندر مرسی ساید اخیراً اعلام کرد که او مجبور شده در ماه آگوست تحت عمل جراحی اضطراری قرار گیرد تا یک تومور سرطانی از کبدش خارج شود. کنرایت از سال ۲۰۰۴ سکان هدایت مدیریت ورزشگاه گودیسون پارک را برعهده داشت  اما اوایل سال جاری میلادی در کنار مالک فرهاد مشیری و مدیر اجرایی تیم دنیس بارت-باکسندیل هدف اعتراضات هوادارن علیه هیئت مدیره این تیم قرار گرفت.

او همچنین یکی از موفق‌ترین تهیه‌ کنندگان هنری در فیلم های موفقی چون Blood Brothers و تور بریتانیایی رکوردشکن جوزف و کت رویایی بود. کنرایت همچنین یکی از موفق ترین تهیه کنندگان تئاتر بریتانیا بود. معروف ترین آثار او شامل فیلم های موفق West End Blood Brothers و Joseph و Amazing Technicolor Dreamcoat است. کنرایت همچنین داور سریال Any Dream Will Do در سال ۲۰۰۷ بی بی سی بود. بیل از سال ۲۰۰۴ پس از پیوستن به هیئت مدیره در سال ۱۹۸۹، مدیر ورزشگاه گودیسون پارک بود.

باشگاه اورتون قبلاً اعلام کرده بود که چگونه کنرایت حتی در حالی که اوایل سال جاری و پس از سال ۲۰۱۷ در حالی که به درمان می پرداخت، وظایف خود را انجام می داد. بیل کنرایت در سن ۷۸ سالگی پس از انجام عمل جراحی برای برداشتن یک تومور سرطانی درگذشت. کنرایت به دلیل عوارض این روش مجبور شد مدت بیشتری در مراقبت های ویژه بماند. اما به او گفته شد که اجازه دارد درمان خود را در خانه ادامه دهد و اوایل این ماه از بیمارستان مرخص شده بود.

۱۰۰۹