منچستریونایتد ۱- کپنهاگن ۰/ برد شیاطین سرخ در شب درخشش بازیکنان مغضوب

منچستریونایتد ۱- کپنهاگن ۰/ برد شیاطین سرخ در شب درخشش بازیکنان مغضوب

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در شب درخشش آندره اونانا و هری مگوایر سه امتیاز بازی خانگی برابر کپنهاگن دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا را گرفت.

به گزارش فوتبالی، هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A با برتری شیاطین سرخ شهر منچستر مقابل قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ دانمارک پیگیری شد. در این دیدار شاگردان اریک تن هاخ در غیاب بازیکنانی مثل کاسیمیرو نیمه اول آرامی را مقابل تیم دانمارکی پشت سر گذاشتند و به جز چند موقعیت معمولی اتفاقی روی دو دروازه رخ نداد و بازی با حساب ۰-۰ تمام شد.

در نیمه دوم کریستین اریکسن برای منچستریونایتد به جای سوفیان آمرابات وارد زمین شد و هردو دروازه بان در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم یک موقعیت را‌ صددرصد گلزنی را مهار کردند. در دقیقه ۷۲ و پس از چند موقعیت از دست رفته منچستریونایتد بالاخره روی ارسال اریکسن و ضربه سر هری مگوایر در دهانه دروازه کپنهاگن شیاطین سرخ به گل برتری رسیدند تا نتیجه ۱-۰ به سود تیم میزبان شود. در ادامه منچستریونایتد میتوانست در دو صحنه به گل دوم نیز برسد که با بی دقتی مهاجمین منچستریونایتد این فرصت ها از دست رفت. اما عجیب ترین اتفاق نیمه دوم پنالتی دقیقه ۹۶ برای کپنهاگن بود که روی ارسال کرنر و دفع اشتباه اسکات مک تامینی یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شد اما ستاره این صحنه یعنی آندره اونانا ضربه پنالتی لارسن را مهار کرد تا منچستریونایتد در خانه خود به یک برد شیرین پیش از دربی یکشنبه آینده مقابل منچسترسیتی دست پیدا کند.

منچستر یونایتد با این سه امتیاز در جدول گروه پایین تر بایرن‌مونیخ و گالاتاسرای ۹ و ۴ امتیازی و بالاتر از کپنهاگن در رده سوم جدول ایستاد و امیدوار به صعود در دور برگشت مرحله گروهی باقی ماند.

۱۰۰۹