روز خوب زاهدی؛ یک پاس گل در حد لالیگا

روز خوب زاهدی؛ یک پاس گل در حد لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم آماده پرسپولیس اگر چه در بازی امشب گل نزد اما با پاس فوق‌العاده‌ای که به صادقی داد تاثیرش را در نتیجه بازی گذاشت

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در یک بازی حساس و پر از حادثه موفق شد استقلال تاجیکستان را با دو گل شکست بدهد. هر دو گل پرسپولیس را در این مسابقه سعید صادقی وارد دروازه حریف کرد.

احتمالا هواداران پرسپولیس منتظر بودند شهاب زاهدی در این بازی گل بزند چرا که او با هت‌تریک مقابل پیکان، برای این بازی آماده شده بود..

شهاب البته بر خلاف تصورات نتوانست دروازه استقلال تاجیکستان را باز کند. اما تاثیر مهمی روی نتیجه بازی گذاشت

در دقیقه 71  و در شرایطی که بازی با یک گل به سود پرسپولیس در جریان بود، مهدی ترابی در گوشه سمت راست زمین صاحب توپ شد و به صورت عرضی به سمت محوطه جریمه حرکت کرد. ترابی زاهدی را پشت محوطه و در موقعیت خوبی دید و صاحب توپ کرد.

زاهدی توپ را با پای چپ کنترل کرد. در این صحنه سعید صادقی از بین مدافعان حریف به سمت دروازه حرکت کرد. زاهدی ناگهان با پاسی دیدنی که از بین پاهای مدافع استقلال تاجیکستان عبور داد صادقی را با دروازه‌بان تک‌به‌تک کرد. صادقی هم به راحتی دروازه را برای بار دوم باز کرد.

مرور صحنه آهسته زیبایی پاس شهاب را دو چندان نشان می‌داد. ارزش این پاس و این گل وقتی مشخص شد که پرسپولیس تا حد زیادی از پیروزی‌اش در این بازی اطمینان پیدا کرد.

زاهدی اگرچه در این بازی گل نزد اما با پاس گل زیبایی که داد نقش مهمی در برد پرسپولیس ایفا کرد و نشان داد در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد و می‌تواند در ادامه فصل هم به تیمش کمک کند.

1359