صحبت‌های سرمربی پی‌اس‌جی راجع به تقابل با دومین تیم پرافتخار چمپیونزلیگ

صحبت‌های سرمربی پی‌اس‌جی راجع به تقابل با دومین تیم پرافتخار چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی پاریسن ژرمن از کیفیت تیم میلان آگاه است و به بازیکنانش هشدار داد که با تمرکز کامل بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه از چهارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میلان در ورزشگاه پارک دو پرنس، مهمان پاریسن ژرمن خواهد بود. هر دو تیم فراز و نشیب های زیادی در دو بازی گذشته تجربه کردند و تاکنون پی اس جی 3 امتیاز و میلان 2 امتیاز به دست آورده است. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "میلان یک تیم بزرگ است و آن ها همیشه در بهترین تورنمنت ها بازی کرده اند. همانند دیگر تیم ها، آن ها نیز بارها زمین خورده اند و بلند شده اند و حالا در وضعیت خوبی قرار دارند. آن ها سرمربی کاربلدی دارند و فوتبال خوبی ارائه می دهند. به همین خاطر به گروه ما، گروه مرگ می گویند. چون همه تیم ها شانس صعود به مرحله حذفی را دارند."

"ما فعلاً از عملکرد خود راضی هستیم. حالا 2 بازی مهم داریم، اما تا آخرین بازی نمی دانیم که چه کسی می تواند صعود کند. باید بازی به بازی جلو برویم. فردا در ورزشگاه پاریس در مقابل چشمان هواداران خودمان بازی می کنیم و باید بهتر از میلان باشیم."

4416