نظر جالب ستاره سابق بارسلونا راجع به بازی کردن در کنار مسی و رونالدو

نظر جالب ستاره سابق بارسلونا راجع به بازی کردن در کنار مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی عنوان کرده که از بازی کردن کنار کریستیانو رونالدو بیشتر لذت برده  و او را بالاتر از مسی در رده بندی بهترین ها قرار داد.

به گزارش فوتبالی، میرالم پیانیچ در زمان حضورش در تیم های بارسلونا و یوونتوس، شانس بازی کردن در کنار بازیکنان بسیار بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی داشته. او 77 بار در یووه هم بازی رونالدو بوده و در بارسلونا، 30 بار در کنار مسی بازی کرده است. پیانیچ در یووه موفق به فتح سری آ شد، اما دوران سختی را در بلوگرانا سپری کرد و نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و تنها 13 بار از ابتدا برای بارسا به میدان رفت. 

حالا پیانیچ راجع به بازی کردن در کنار این دو فوق ستاره گفت: "من خیلی با رونالدو صحبت می کنم. خاطرات زیادی با او دارم و به نظرم فوتبالیست فوق العاده ای است. او بهترین بازیکنی است که تاکنون در کنار من بازی کرده. او در میان 2 یا 3 بازیکن برتر تاریخ است. خوش شانس بودیم که توانستم با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کنم و سخت است که بگویم که کدام بازیکن بهتری است، اما بازی کردن با رونالدو، لذت بیشتری نسبت به بازی کردن با مسی داشت."

4416