خوش‌شانسی لیورپول در دربی مرسی‌ساید

خوش‌شانسی لیورپول در دربی مرسی‌ساید

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان لیورپول اعتراف کرد که ابراهیما کوناته می توانست در بازی با اورتون اخراج شود. 

به گزارش فوتبالی، در بازی روز شنبه تیم های لیورپول و اورتون که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد و لیورپول با گل های محمد صلاح به پیروزی 2-0 رسید، کوناته مدافع فرانسوی قرمزها می توانست به خاطر خطا روی بتو مهاجم اورتون از زمین بازی اخراج شود. کوناته یک کارت زرد هم داشت که در نهایت داور تصمیم گرفت تا او را اخراج نکند و همین موضوع باعث عصبانیت شان دایچ شد و فن دایک نیز اعتراف کرد که لیورپول خوش شانس بوده. 

به نقل از سایت گل، مدافع هلندی به خبرنگاران گفت: "خوش شانس بودیم؟ قطعا. کوناته می توانست اخراج شود، اما خوش شانس بود. دیگر چیزی نمی توانم بگویم. به نظرم راجع به تکل ها و خطاها، این داور است که باید تصمیم بگیرد. مخصوصاً ثانیه ای که متوجه شدم قرار است داور یک تصمیم بزرگ بگیرد، من بازیکنان را از کنار داور دور کردم تا آن ها نیز کارت نگیرند. نباید خیلی به داور گیر بدهیم، چون قطعاً کارت خواهیم گرفت. قبلاً نیز گفتم که ما در خصوص صحنه کوناته خوش شانس بودیم و خودش نیز از این موضوع مطلع است، اما دیگر نباید به این مسائل فکر کنیم."

4416