دو خارجی تراکتور پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شدند

دو خارجی تراکتور پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شدند

پایگاه خبری فوتبالی - صفا هادی و آلوارو خیمنز تا بدینجای فصل عملکردی که از دو بازیکن خارجی انتظار می‌رود را به نمایش نگذاشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور از جمله تیم‌هایی است که این فصل همه سهمیه‌های خارجی خود را پر کرده است. تی‌تی‌ها با در اختیار داشتن ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، صفا هادی و آلوارو خیمنز و البته خرید دو لژیونر ایرانی یعنی شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده از هر شش سهمیه خارجی خود استفاده کرده‌اند.

با این حال تا بدینجای کار دو بازیکن خارجی تی‌تی‌ها یعنی صفا هادی و آلوارو خیمنز نتوانسته‌اند همچون ریکاردو و گوستاوو عملکرد قابل دفاعی داشته باشند.
این درحالی است که هافبک عراقی دومین سال حضور خود در جمع پرشورها را می‌گذراند و این فصل تنها هافبک دفاعی تیمش محسوب می‌شود ولی با این حال نمی‌توان مدعی شد صفا یک هافبک دفاعی تمام عیار برای قرمزهاست و برای اثبات این موضوع می‌توان به صحنه پنالتی اعلام شده بر روی بازیکن شمس‌آذر اشاره کرد؛ لحظه‌ای که هادی توپ را در جای بدی از دست داد و به مهاجم حریف سپرد تا در ادامه مدافع تراکتور بر روی مهاجم تیم قزوینی مرتکب خطای پنالتی شود.
توپ لو دادن‌ در مناطق حساس زمین و بازی خشن از جمله مواردی است که می‌توان در بازی صفا هادی اشاره کرد و این هافبک عراقی که مدت‌هاست به تیم ملی کشورش هم دعوت نمی‌شود باتوجه به نبود بازیکن جایگزین در پست خود تنها گزینه پاکو خمز برای بازی است.
اما داستان آلوارو خیمنز متفاوت است؛ بازیکنی که به صورت قرضی از کادیز تا پایان فصل به تراکتور پیوسته و با اینکه گفته می‌شد مدیران تراکتور علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن نداشتند اما اصرار پاکو خمز مانع از فسخ قرارداد وی شده است.
 وینگر هموطن پاکو که بازیکن مورد علاقه این سرمربی است تا بدینجای کار عملکرد خاصی نداشته و هیچ‌ گل یا پاس گلی ثبت نکرده و البته بازی چشم‌نوازی هم از خود ارائه نمی‌دهد تا مورد انتقاد برخی هواداران تیمش قرار گیرد.
باید دید دو بازیکن خارجی مذکور تراکتور در ادامه فصل خواهند توانست شرایط لازمه را کسب کرده و نمایش بهتری از خود ارائه دهند و همانند دو خارجی دیگر تی‌تی‌ها یعنی ریکاردو و گوستاوو خود را در جمع قرمزها جا بیندازند یا نه.

1997