پیروزی حساس منچستر سیتی مقابل برایتون در شب گلزنی دوباره هالند

پیروزی حساس منچستر سیتی مقابل برایتون در شب گلزنی دوباره هالند

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم منچستر سیتی و برایتون، در قالب هفته نهم رقابت‌های لیگ جزیره، در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت، این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با نتیجه 1-2 به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم برایتون در حالی پا به ورزشگاه اتحاد گذاشتند که از 8 بازی گذشته خود، 16 امتیاز به دست آورده بودند و در شرایط خوبی به سر می‌بردند و منچستر سیتی نیز پس از دو باخت متوالی مقابل ولورهمپتون و آرسنال، به شدت به این برد نیاز داشت و با کسب 3 امتیاز بازی، با 21 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و باید منتظر نتیجه بازی آرسنال و تاتنهام بماند.

خولیان آلوارز در دقیقه 7 و ارلینگ هالند در نوزدهمین دقیقه بازی، با باز کردن دروازه حریف، شوک بزرگی به شاگردان روبرتو دی زربی وارد کردند و تلاش تیم برایتون برای بازگشت به بازی، نتیجه نداد و علی رغم گل آنسو فاتی در دقیقه 73، شاگردان گواردیولا، پیروزی با ارزشی را در خانه خود، به هوادارانشان تقدیم کردند. مانوئل آکانجی، مدافع سیتیزن‌ها در دقیقه 5+90، از زمین بازی با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شیرینی برد برای گواردیولا کمی کم شود.

منچستر سیتی پس از این بازی، باید چهارشنبه در خانه تیم یانگ بویز، سومین بازی خود در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان را برگزار کند. 

برایتون نیز پنجشنبه در قالب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، میزبان آژاکس خواهد بود.

2102