جانشین شجاع در ترکیب تراکتور چه کسی خواهد بود؟

جانشین شجاع در ترکیب تراکتور چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده باتوجه به چهار کارته بودن در دیدار این هفته تراکتور غایب است و پاکو خمز باید از مدافعی دیگر به جای وی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، دیدار تراکتور و شمس‌آذر قزوین از چارچوب هفته معوقه ششم درحالی در تبریز برگزار خواهد شد که تی‌تی‌ها کاپیتان باتجربه و ملی‌پوش خود را باتوجه به چهار کارته بودن در اختیار نخواهند داشت تا پاکو خمز برای اولین بار مجبور به استفاده از زوجی دفاعی بدون خلیل‌زاده باشد.

به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه برای بازی در پست دفاع مرکزی در کنار عارف آقاسی، سیدمحمد حسینی باشد. مدافعی که فصل گذشته بازیکن ثابت سرمربی اسپانیایی بود ولی این فصل تا بدین لحظه شرایط بر وفق مرادش پیش نرفته است. باتوجه به علاقه قبلی خمز به این مدافع و البته پست تخصصی وی که مدافع وسط است، به احتمال زیاد شاهد زوج آقاسی - حسینی در بازی این هفته تراکتور باشیم.

با این حال مصدومیت حسینی در طول هفته گذشته و ‌قبل بازی آلومینیوم موضوعی است که باعث می‌شود این احتمال هم وجود داشته باشد که پاکو از وی استفاده نکند. البته مصدومیت مدافع گچسارانی مرتفع شده ولی خمز هم سرمربی غیرقابل پیش‌بینی‌‌ای است.

در صورت عدم بازی حسینی، میلاد کر دیگر مدافع وسط تخصصی پاکو خمز است که به نیمکت تی‌تی‌ها دوخته شده و البته مرد اسپانیایی می‌تواند از محمد آقاجانپور هم که سابقه بازی در دفاع وسط در سیستم سه دفاعه را دارد و البته از محمد نادری، به عنوان زوج عارف آقاسی استفاده کند.

درنهایت باید دید تصمیم پاکو خمز در این زمینه چگونه است و تراکتور در نبود شجاع خلیل‌زاده خواهد توانست دروازه خود را برای پنجمین مسابقه پیاپی بسته نگه دارد؟

1997