فابریتزیو کورونا خبرنگار جنجالی این روزهای فوتبال ایتالیا کیست؟

فابریتزیو کورونا خبرنگار جنجالی این روزهای فوتبال ایتالیا کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- فابریتزیو کورونا نامی که این روزها در صدر اخبار فوتبال ایتالیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی ، کورونا خبرنگار ، بازیگر و مدل ایتالیایی متولد ۱۹۷۴ است و پدرش ویتوریو کرونا هم مثل خودش خبرنگار بوده و به واسطه فعالیت جنجالی به سلطان پاپاراتزی ملقب شده بود. او از سال ۲۰۰۷ در جهان رسانه شناخته شد و در برنامه‌های متعددی در تلویزیون ایتالیا به او پرداخته شده است.
او در حال حاضر چندین کانال شبکه اجتماعی با چند صد هزار فالوور دارد که عمده فعالیت خود را در  این شبکه ها انجام می دهد اما یک آژانس خبری نیز به نام خود ثبت کرده است.

او اخیراً به عنوان مدل در فشن شوی میلان حاضر شد. او در سال ۲۰۱۳ به جرم اخاذی به ۵ سال زندان محکوم شد ولی تنها پس از ۴ روز آزاد شد. در سال ۲۰۱۵ توسط دادگاه عالی ایتالیا به ۱۳ سال و دو ماه زندان برای جرایم سابق خود محکوم شد و در سال ۲۰۱۹ به دلایل پزشکی به حبس خانگی رفت و دوباره در سال ۲۰۲۱ توسط حکم دادگاهی در میلان به زندان برگشت.

اون متولد شهر کاتانیا است و روز ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که مشکلات قانونی و محکومیت او پس از ده سال تمام شده و برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ صاحب پاسپورت شده و به دنبال بهبود شرایط مالی خود است.

او اخیرا به دنبال افشای نام بازیکنانی که در پرونده شرط بندی در کشور ایتالیا تحت بازجویی هستند دوباره نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

۱۰۰۹