الاتفاق به یک شرط می‌تواند بازیکن سابق منچستریونایتد را بخرد

الاتفاق به یک شرط می‌تواند بازیکن سابق منچستریونایتد را بخرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه الاتفاق عربستان در صورتی که بخواهد برای جذب جسی لینگارد بازیکن سابق منچستریونایتد جا باز کند، باید دو تا از بازیکنان تیم بزرگسالان خود را بفروشد.

به گزارش فوتبالی، لینگارد از زمان ترک ناتینگام فارست در فصل 23-2022 مدتی در باشگاه سابقش وستهام تمرین کرد تا آمادگی خود را حفظ کند. لینگارد در هفته های اخیر به صورت آزمایشی در تمرینات الاتفاق زیر نظر استیون جرارد شرکت کرده بود. 

حالا  ESPN گزارش داده که الاتفاق فقط در صورتی می تواند لینگارد را جذب کند که دو تا از بازیکنان خارجی آنها جدا شوند تا جا برای جذب بازیکن انگلیسی باز شود. در حقیقت بر اساس قوانین لیگ عربستان، هر باشگاه می تواند فقط هشت بازیکن خارجی در لیست بازیهای خود داشته باشد و الاتفاق در حال حاضر ده بازیکن در لیست دارد که در روز بازیها دو بازیکن خط می خورند!

گفته می شود که رابین کوایسون سوئدی و ویتینیو برزیلی دو بازیکنی هستند که در لیست خروج الاتفاق جای گرفته اند تا جا برای خرید های جدید باز شود.  جرارد پیش از این خریدهایی نظیر جردن هندرسون، جورجینیو واینالدوم و دمارای گری را برای الاتفاق نهایی کرده است و به نظر می رسد که نگاه ویژه ای به جذب لینگارد 30 ساله دارد. لینگارد اخیرا در بازی دوستانه الاتفاق و الخالدیه حضور پیدا کرد و گل هم زد. لینگارد در دوران حضورش در یونایتد در 232 بازی 35 گل زد و 32 بازی هم برای تیم ملی انگلیس انجام داد.

4125