اعتراف ستاره بارسلونا: درخشش بلینگام آزار دهنده است

اعتراف ستاره بارسلونا: درخشش بلینگام آزار دهنده است

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن ستاره دانمارکی بارسلونا اعتراف کرد که از دیدن بازی های جود بلینگام در رئال مادرید زیاد لذت نمی برد، اما به تحسین از این ستاره انگلیسی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، بلینگام شاید یکی از معدود ستارگانی باشد که توانسته در بدو ورود به رئال مادرید، تاثیر بزرگی روی تیم بگذارد. این ستاره انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و توانسته 10 گل در 10 بازی برای لوس بلانکوس به ثمر برساند. قدرت گلزنی او باعث نگرانی رقیبان رئال مادرید شده و حتی کریستنسن نیز به این موضوع اعتراف کرده است. 

به نقل از سایت گل، کریستنسن در مصاحبه ای با TV2 گفت: "وقتی شما نشسته اید تا بازی رئال مادرید را ببینید و گلزنی بلینگام را در آخرین ثانیه مشاهده می کنید، واقعاً آزار دهنده است. نمی دانم چند بازی به خاطر گلزنی او برنده شده اند. او در لیگ طوفان به پا کرده. باید این را بگویم، چون حقیقت همین است. رئال مادرید واقعا بازیکن خوبی خریداری کرده و کیفیت او مشخص و واضح است."

به لطف درخشش ستاره بیست ساله، در حال حاضر آنچلوتی و شاگردانش با 24 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارند و 3 امتیاز اختلاف با بارسلونا به وجود آورده اند.

4416