گل دیدنی بازیکن منچستریونایتد به اسپانیا که رد شد

گل دیدنی بازیکن منچستریونایتد به اسپانیا که رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفتم از رقابت های انتخابی یورو 2024، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی اسکاتلند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، البته در این بازی اسکات مک تامینی، بازیکن تیم ملی اسکاتلند موفق شد یک گل به ثمر برساند. او این گل را پیش از آن که اسپانیایی ها گلزنی کنند به ثمر رساند اما این گل توسط کمک داور ویدیویی یا همان VAR رد شد.

اسکات مک تامینی در دقیقه شصت بازی از زاویه بسته و از گوشه محوطه جریمه روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد با یک شوت مستقیم دروازه تیم ملی اسپانیا را باز کند.

داور پس از این گل به سراغ مانتیور رفت و صحنه را بازبینی کرد و در بازبینی مشخص شد که یکی از بازیکنان اسکاتلند که در آفساید بوده، اونای سیمون دروازه بان تیم ملی اسپانیا را هل داده است و به این ترتیب روی این صحنه اثر گذار بوده است. همین قضیه موجب شد تا گل دیدنی اسکات مک تامینی که بازیکن باشگاه منچستر یونایتد است، رد شود. پس از این اتفاق، اسپانیایی ها در دقیقه 73 و 86 دو گل خود را به ثمر رساندند.

1470