رقابت بارسلونا با منچستریونایتد و آرسنال بر سر هافبک 18 ساله

رقابت بارسلونا با منچستریونایتد و آرسنال بر سر هافبک 18 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور فرمیرن، بازیکن 18 ساله بلژیک که در حال حاضر در تیم رویال آنتورپ حضور دارد، بازیکنی است که از مدت ها پیش مورد توجه ژاوی هرناندز قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، آرتور فرمیرن یک هافبک است و علت این قضیه که ژاوی هرناندز به این بازیکن علاقه دارد این است که بارسلونا می خواهد یک هافبک دفاعی جوان در ترکیب خود داشته باشد چرا که پس از رفتن سرخیو بوسکتس، ایلکای گوندوغان و اوریول رومئو به ترکیب بارسلونا اضافه شده اند و هر دوی آن ها بازیکنان جوانی نیستند.

البته بارسلونا و ژاوی کار آسانی برای جذب آرتور فرمیرن نخواهند داشت چرا که این بازیکن توجه تیم های دیگری را هم در سطح فوتبال اروپا به خودش جلب کرده است. در حقیقت آرسنال و منچستر یونایتد هم دو تا دیگر از مشتری های آرتور فرمیرن هستند. آرتور فرمیرن در رده های سنی مختلف تیم ملی بلژیک به میدان رفته است اما هنوز برای تیم ملی بزرگسالان بلژیک بازی نکرده است.

باشگاه آنتورپ بلژیک، آرتور فرمیرن را با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو نخواهد فروخت که این مبلغ برای یک بازیکن 18 ساله رقم قابل توجهی به حساب می آید و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی برای این بازیکن رخ خواهد داد.

1470