بایرن مونیخ در فکر جذب خرید شکست‌خورده گواردیولا در زمستان

بایرن مونیخ در فکر جذب خرید شکست‌خورده گواردیولا در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در حال بررسی گزینه  خرید کالوین فیلیپس هافبک مازاد منچسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که ماتیوس نونس و ماتئو کواچیچ در این تابستان به منچسترسیتی ملحق شدند، بازیکن سابق لیدز عملا به بازیکنی مازاد در ترکیب گواردیولا تبدیل شده است. تنها حضور فیکس فیلیپس در این فصل در جام اتحادیه بوده است و این بازیکن انگلیسی در شب شکست منچسترسیتی مقابل نیوکاسل، کارت زرد دریافت کرد. 

محرومیت سه جلسه ای رودریگو نیز درها را به روی حضور فیلیپس در ترکیب منچسترسیتی بازی نکرد چرا که این بازیکن در سه بازی اخیرش فقط هفتاد دقیقه به عنوان بازیکن ذخیره داشته است. 

کالوین تا سال 2028 با منچسترسیتی قرارداد دارد و این بازیکن حالا به جدایی فکر می کند. آرسنال که سال گذشته ژسوس و زینچنکو را از منچسترسیتی خرید، می تواند یک خرید دیگر از این تیم داشته باشد چرا که آرتتا خودش را برای جدایی جورجینیو آماده می کند. نیوکاسل و اورتون هم شرایط ملی پوش انگلیسی را دنبال می کنند. فیلیپس در 26 بازی در تیم گواردیولا هیچ گل یا پاس گلی نداشته و فصل گذشته هم فقط دو بار در لیگ انگلیس فیکس شده بود و با مصدومیت از ناحیه شانه دست و پنجه نرم می کرد.

حالا کریستین فالک خبرنگار بیلد گزارش داده است که  مدیران بایرن مونیخ در جلساتشان در مورد خرید زمستانی، نام فیلیپس را مطرح کرده اند. در حقیقت باواریایی ها تصور می کنند که با توجه شرایط هافبک انگلیسی بتوانند او را با قیمتی معقول به خدمت بگیرند. 

4125