اطمینان عضو هیات مدیره رئال مادرید از خریدن امباپه

اطمینان عضو هیات مدیره رئال مادرید از خریدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه مانوئل اوترو عضو هیات مدیره رئال مادرید مطمئن است که کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن در تابستان بعدی به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، کیلیان امباپه خیلی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و حتی اعلام کرد که دیگر قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید نخواهد کرد و در تابستان آینده می خواهد به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. اگرچه فلورنتینو پرز برای خرید او در همین تابستان تلاش کرد، اما با مخالفت ناصر الخلیفی و پی اس جی روبرو شد و حالا پرز می تواند در ماه ژانویه به صورت قانونی با امباپه مذاکره کند و او را به صورت رایگان برای سال آینده به تیمش بیاورد. 

به نقل از سایت گل، حالا اوترو به آ اس گفت: "امباپه شانس آمدن به رئال مادرید در این تابستان را داشت. اگر می آمد، او باید قید پاداش های عظیمش را می زد. چون در پاریسن ژرمن به او گفته بودند که اگر فصل 2023-24 را با آن ها باشد، پول خیلی زیادی به عنوان پاداش به او می دهند. مقدار پولی که باید به امباپه می دادیم که یک سال زودتر به رئال مادرید بیاید، دیوانه کننده بود. واقعاً با عقل جور در نمی آمد. ایمان دارم که امباپه به رئال مادرید خواهد آمد و به افتخارات فراوانی دست خواهد یافت."

4416