تمسخر آرنولد توسط ستاره تاتنهام پس از جنجال اخیر VAR

تمسخر آرنولد توسط ستاره تاتنهام پس از جنجال اخیر VAR

پایگاه خبری فوتبالی – جیمز مدیسون در ادامه جنجال‌های پیش آمده بعد از اشتباه فاحش داور ویدیویی در بازی تاتنهام مقابل لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در بازی مقابل لیورپول که طی آن گل سالم لوییس دیاز، به اشتباه آفساید اعلام شد، موفق شد تا با گل به خودی ماتیپ، در اواخر بازی، به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

اتحادیه رسمی داوران انگلیس، در ادامه این اتفاق، آن را یک اشتباه انسانی قابل توجه عنوان کرد. در روزهای بعد بازی، فایل صوتی مکالمات بین داوران در صحنه رخ دادن این اتفاق توسط این اتحادیه منتشر شد که نشان از هرج و مرج در اتاق VAR  می‌داد و کلوپ نیز در کنفرانس خبری خود خواستار این شد تا بازی دوباره برگزار شود.

پس از اینکه طوفان این جنجال فروکش کرده بود، جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام نتوانست مانع خود شود تا به ترنت الکساندر آرنولد در اینباره کنایه نزند. این دو در اردوی تیم ملی انگلیس برای بازی‌ مقابل استرالیا و ایتالیا، حضور دارند و مدیسون نیز تصویری از خود و آرنولد که به سمت او اشاره می‌کند، در اینستاگرام منتشر کرده است و در توضیح این عکس چنین نوشته:" هنوز درخواست برگزاری دوباره بازی را دارد." این کنایه یا شوخی مدیسون با آرنولد، دوباره آتش اعتراضات طرفداران لیورپول نسبت به ناداوری که علیه تیمشان رخ داده است را برافروخته کرده است.

2102