حمایت خانواده یوونتوس از آلگری

حمایت خانواده یوونتوس از آلگری

پایگاه خبری فوتبالی - جان الکان یکی از مسئولان اصلی باشگاه یوونتوس از مکس آلگری حمایت و اذعان کرد که این سرمربی ایتالیایی بهترین گزینه موجود برای خارج کردن بیانکونری از بحران می باشد. 

به گزارش فوتبالی، الکان در افتتاحیه موزه جدید یوونتوس به حمایت جانانه از ماسیمیلیانو آلگری پرداخت. یوونتوس در سال 2019 توانست به هشتمین قهرمانی متوالی خود در سری آ دست پیدا کند، اما از آن موقع تاکنون نتوانسته اسکودتو را فتح کند. بانوی پیر در سال گذشته نیز با کسر 10 امتیاز مواجه شد تا حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست بدهد. 

به نقل از سایت گل، جان الکان یکی از اعضای آمریکایی خانواده آنیلی در مراسم افتتاحیه موزه جدید یوونتوس گفت: "ما 83 جام در این موزه داریم که 82 تا از آن توسط خانواده من به دست آمده اند. گذشته فوق العاده ای داریم، اما همچنین حال و آینده خوبی در انتظار ماست. سرمربی ما، کارهای بسیار بزرگی انجام داده و امیدواریم به روند خوبش ادامه دهد. ما همیشه نسبت به هواداران مسئول بودیم و می خواهیم آن ها را شاد و خوشحال کنیم. امیدواریم که از تمام زوایا و جهات پیشرفت کنیم و حتی به ایتالیا کمک کنیم که بزرگ تر شود."

4416