رضازاده سرمربى تيم فوتسال زنان سايپا: تنها تيم متضرر از تعويق ليگ ما هستيم

رضازاده سرمربى تيم فوتسال زنان سايپا: تنها تيم متضرر از تعويق ليگ ما هستيم

پايگاه خبرى فوتبالى- معصومه رضازاده سرمربى تيم فوتسال زنان سايپا در گفت و گو با فوتبالى از ناراحتى خود بابت تعويق سوپر ليگ گفت.

به گزارش فوتبالى، تيم فوتسال زنان سايپا كه فصل گذشته با نايب قهرمانى در ليگ برتر به سوپرليگ صعود كرد، اولين تيمى بود كه تمريناتش را براى فصل جديد آغاز كرد. حالا معصومه رضازاده سرمربى اين تيم در گفت و گو با فوتبالى از بى برنامه گى و تعويق اين مسابقات صحبت كرده است.

قرار بود بازى ها ٣١ شهريور برگزار شود

طبق قرعه كشى اوليه قرار بود بازى هاى ٣١ شهريور برگزار شود اما متاسفانه اعلام كردند بيستم مهر برگزار مى شود و ما دو هفته است با توجه به اينكه خبر داريم تيم هاى پيكان و نصر قرار نيست تيمدارى كنند به مسئولين مربوطه اعلام كرديم، اما آنها به ما گفتند طبق تاريخ برگزار مى شود. اما حالا كه چند روز به بازى مانده مى گويند عقب افتاده و دوباره بايد قرعه كشى شود.

ما تنها تيم متضرر از تعويق ليگ هستيم

بايد عرض كنم كه ما تنها تيم متضرر هستيم، چون ما سعى كرديم امسال همه چيز را به صورت حرفه اى دنبال كنيم. ما به موقع بازيكن گرفتيم و به موقع بدنسازى را شروع كرديم ولى بى برنامه گى باعث شد برنامه هايمان به هم بريزد و من بايد الان شرايط بدنى و حتى روحى روانى بازيكنان را هم به شرايط آرمانى برسانم و واقعا انصاف نيست.

كاش مسئولين قدمى براى فوتسال بر مى داشتند

چرا بايد عدم مديريت باعث شود پيكان كه دو فصل نتايج درخشان گرفته است تيمدارى نكند. چرا بايد بازيكنان سطح يكمان بيرون باشند. كاش مسئولين قدمى براى فوتسال مظلوم بر مى داشتند.

در قرعه كشى از مشكلاتمان حرف ميزنيم اما همان جا پشت در مى ماند

ما در قرعه كشى از مشكلاتمان حرف مى زنيم ولى انگار قرعه كشى كه تمام مى شود، مشكلات هم پشت همان در مى ماند.

چرا كسى يادش نبود كه پيكان قرار نيست تيمدارى كند

چرا يك مسئول در اين دو ماه يادش نبود كه پيكان قرار نيست تيمدارى كند؟ حتما الان مى گوييد خوب وظيفه نيست. وظيفه من مربى هم خيلى چيز ها نيست ولى براى عشقمان و پيشرفت از خيلى چيزها گذشتيم.

اگر هفته آينده بازى ها برگزار نشود نميدانم به باشگاه چه بگويم

ما انتظار داشتيم با آمدن خانم منظمى، فوتسالمان سر و سامان اساسى بگيرد اما انگار همين ليگمان هم دارد به اما و اگر كشيده مى شود. اميدوارم كه ديگر سازمان ليگ به وعده خودش عمل كند و بازى ها را هفته آينده برگزار كند، چون ديگر ما نميدانيم چه پاسخى به باشگاهمان بدهيم.

٦٠٠١