بایرن مونیخ مقصد احتمالی مدافع جدایی طلب چلسی

بایرن مونیخ مقصد احتمالی مدافع جدایی طلب چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- ترووه چالوبا مدافع ۲۴ ساله و انگليسی چلسی زمستان امسال استمفوردبریج را به مقصد بایرن مونیخ ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به انعظاف‌پذیری  و چند پسته بودن تروه چالوبا در خط دفاع، بایرن همچنان به جذب او در آستانه‌ی نقل و انتقالات ژانویه علاقه‌مند است. البته هنوز برای انجام مذاکرات جدی بسیار زود است اما از آنجا که این مدافع نقش ثابتی در چلسی ندارد، ممکن است در ژانویه لندن را ترک کند. در تابستان گذشته دو باشگاه شهر میلان یعنی اینتر و میلان به دنبال جذب این بازیکن بودند اما چلسی به علت کمبود مدافع حاضر به از دست دادن چالوبا نشد.

این بازیکن که محصول  آکادمی چلسی است به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از مخالفت با انتقال به ناتینگهام فارست در روز پایانی پنجره تابستانی و البته جلوگیری چلسی از انتقال او به تبم های دیگر ، رابط مناسبی را   مثل با مدیران و سرمربی چلسی ندارد و در ترکیب تیم جایی ندارد. چالوبا به ترک چلسی در ژانویه فکر می‌کند و آبی‌ها مشکلی با این قضیه ندارند اما باشگاه های خواستار این بازیکن با توجه به قرارداد باقی مانده چالوبا با آبی های لندن ابتدا باید با چلسی به توافق برسند. این مدافع جوان در دوره حضور فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی از آکادمی تیم به رده بزرگسالان اضافه شد و به بازیکن ثابت باشگاه هم تبدیل شده بود.


۱۰۰۹