مک آلیستر از بازی در پست ۶ رضایت دارد

مک آلیستر از بازی در پست ۶ رضایت دارد

پایگاه خبری فوتبالی- الکسیس مک آلیستر هافبک جدید لیورپول در مورد شرایط خود در این باشگاه به گفتگو پرداخت.

این هافبک آرژانتینی در مورد شرایط لیگ برتر انگلیس تا این هفته از رقابت ها گفت: " فکر می‌کنم ما شروع خوبی داشتیم اما همزمان این را هم می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم‌. این چیزی است که برای آن تلاش می‌کنیم. اکنون فیفادی را پیش رو داریم و بعد از آن دوباره به رقابت ها بازمی‌گردیم. تلاش می‌کنیم تا در بازی های آینده برنده باشیم و این هدف اصلی ماست. در مورد بازی با برایتون حس می‌کنم‌ ۲ امتیاز را ساده از دست دادیم زیرا ما برنده بازی بودیم اما نتوانستیم این برتری را حفظ کنیم. آنها واقعا تیم خوب و قدرتمندی بودند. فکر می‌کنم تیم ما هم فوتبال خوبی را بازی کرد و کیفیت خوبی را به نمایش گذاشت."

مک آلیستر در مورد سایر رقبای خود در لیگ برتر انگلیس افزود : " منچسترسیتی و آرسنال واقعا تیم های خوبی هستند. مربی خوب، بازیکنان خوب و همچنین کادری خوب را در اختیار دارند. شما می‌توانید ببینید که قهرمانی در  لیگ برتر انگلیس در چندسال گذشته چقدر مشکل شده است و البته  دیدن این  رقابت بین تیم ها موضوعی خوشحال کننده است. بازی سختی برای تیم ها در آینده وجود دارد و در آینده باید دقیق تر و هشیار تر باشیم."

مک آلیستر در مورد بازی در پست ۶ اضافه کرد:
"این چالش را دوست دارم و بارها هم به آن اشاره کرده ام. برای من راحت است که بگویم نه و این پست تخصصی من نیست اما ماجرا اینگونه نیست. یورگن من را آنجا بازی می‌دهد و حمایتم می‌کند و من هم تلاش خود را انجام می‌دهم‌. فکر می‌کنم در چندسال گذشته در امور دفاعی پیشرفت زیادی کردم و می‌توانم از پس وظایف دفاعی برآیم. احساس خوبی در تیم دارم و این را حس می‌کنم که هم تیمی ها، مربی و بقیه اعضای باشگاه من را حمایت می‌کنند واین واقعا موضوع دلگرم کننده ای است."

۱۰۰۹