ماتراتزی و هشدار به اینتر برای دست کم نگرفتن رقیبان در لیگ قهرمانان اروپا

ماتراتزی و هشدار به اینتر برای دست کم نگرفتن رقیبان در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- مارکو ماتراتزی ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر به باشگاه سابق خود هشدار داد هیچ رقیبی را دست کم نگیرند.

به گزارش فوتبالی ، ماتراتزی مدافع پیشین اینتر در مورد باشگاه سابق خود در گفتگویی جدید گفت :" سال گذشته اینتر نشان داد که شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان است و حتی می توانست جام را فتح کند. نکته مثبت تیم اینتر این است که فکر می کنم تیم  قدرتمندتر از تبعات آن شکست بیرون آمد. من فکر می کنم تیم قدرتی را به دست آورده است که می تواند در تقابل با هر تیمی پیروز شود و فکر می کنم از شروع سری آ این مساله را نشان داده است. اینتر نباید این اشتباه را مرتکب شود که فکر کند گروهش در  لیگ قهرمانان اروپا آسان است. در اروپا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حتی ساده ترین تیم ها مانع پیشرف شما شوند. در گذشته تیم‌هایی بوده‌اند که با هشت امتیاز در مرحله گروهی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند. بنابراین هر مسابقه ای باید جدی گرفته شود."

ماتراتزی در مورد اسکودتو و قهرمان این فصل سری آ ایتالیا هم افزود:" قهرمان همیشه تیمی است که ذهنیت برده را داشته باشد. اینتر نیز دو سال پیش بسیار قوی بود و شایسته کسب اسکودتو بود. سال گذشته تیم مسیر متفاوتی داشت، شاید به خاطر جام جهانی در نیم فصل اتفاقات متفاوتی رخ داد. باید تیم اینتر روحیه
خود را تا پایان فصل حفظ کند زیرا رقبای قدرتمندی برای کسب جام در مقابل خود میبیند که هرکدام می توانند برای تیم اینتر چالشی را ایجاد کنند."


۱۰۰۹