قیمت ستاره لورکوزن برای لیورپول مشخص شد

قیمت ستاره لورکوزن برای لیورپول مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در تلاش است تا پیرو هینکاپی ستاره لورکوزن را در نقل و انتقالات زمستانی بخرد و وکیل این بازیکن هم این پیشنهاد را تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش اکوادوری که در جام جهانی 2022 نیز حضور داشت، نقشی کلیدی در لورکوزن زیر نظر ژابی آلونسو داشته است. این مدافع که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد، می تواند در پست های دفاع میانی و دفاع چپ بازی کند و  توانایی های فوق العاده ای داشته است. این بازیکن فقط چهار بازی بوندسلیگایی را در فصل گذشته از دست داد (که سه تایش به علت محرومیت بود) اما در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. این بازیکن 21 ساله فصل گذشت هسیزده کارت زرد و سه کارت قرمز را از دست داد. یورگن کلوپ به دنبال مدافعی جدی است که هینکاپی گزینه ایده آلی به نظر می رسد. 

مانوئل سیرا وکیل این بازیکن هم گفته است که هینکاپی می تواند در زمستان راهی آنفیلد شود. وی در مصاحبه اخیرش گفته است:" لیورپول در تابستان به پیرو علاقمند بود اما در آن زمان ترجیح دادند که روی خرید هافبک هزینه کنند. در زمستان همچون سایر باشگاه هایی که به دنبال خرید او هستند، از قیمتش خبر دارند یعنی بیش از 50 میلیون پوند."

لیورپول چهار خرید تابستانی در خط هافبک داشت و به نظر می رسد که اگر بخواهند به سراغ خرید در خط دفاعی بروند، ملی پوش اکوادوری یکی از گزینه های آنها خواهد بود.

4125