گلزنی سیامک نعمتی در لیگ برتر پس از ۴۹۰ روز

گلزنی سیامک نعمتی در لیگ برتر پس از ۴۹۰ روز

پایگاه خبری فوتبالی - سیامک نعمتی پس از ۴۹۰ روز توانست در لیگ برتر گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از گلزنان تراکتور در برتری پرگل این تیم مقابل آلومینیوم، سیامک نعمتی بود. بازیکنی که پس از سپری کردن فصلی بسیار سخت در پرسپولیس از این تیم جدا شد و تصمیم گرفت فوتبالش را در تراکتور ادامه دهد.

نعمتی که فصل گذشته اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و نتوانسته بود نظر یحیی گل‌محمدی را جلب کند، بالاخره پس از مدت‌ها پایش به گلزنی در یک دیدار لیگ برتری باز شد و گل اول تی‌تی‌ها را در اراک وارد دروازه احمد گوهری کرد.

اما شاید جالب باشد که بدانید آخرین گل سیامک نعمتی به لیگ بیست‌ویکم و دیدار پرسپولیس برابر شهرخودرو بازمی‌گردد؛ جایی که پرسپولیسی‌ها توانستند با گل‌های علی نعمتی و سیامک نعمتی در برابر تک گل محمدابراهیم رضازاده با نتیجه دو بر یک از سد شهرخودرو مشهد بگذرند.

از آن دیدار تا بازی با آلومینیوم اراک، سیامک نعمتی چیزی حدود ۴۹۰ روز یا به عبارتی یک سال و ۴ ماه و پنج روز از گلزنی در لیگ برتر دور بود و با گلزنی در بازی این هفته تراکتور بر این حسرت طولانی پایان بخشید.

البته هافبک سابق پرسپولیس فصل گذشته در دیدار جام حذفی سپاهان و پرسپولیس گلزنی کرده بود ولی آخرین گل لیگ برتری وی به بازی با شهرخودرو برمی‌گشت و مدت‌ها بود که در لیگ برتر نتوانسته بود گلزنی کند و باید دید آیا نعمتی خواهد توانست روند گلزنی‌های خود را برای تراکتور ادامه دهد یا خیر.

1997