توضیح سرمربی اینتر میامی در مورد نتایج ضعیف تیم مسی در هفته‌های اخیر

توضیح سرمربی اینتر میامی در مورد نتایج ضعیف تیم مسی در هفته‌های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج ضعیف اینتر میامی در هفته های اخیر باعث شد که نتوانند به پلی آف لیگ آمریکا راه پیدا کنند و دو بازی پایانی فصل برایشان تشریفاتی شد.

به گزارش فوتبالی، مسی در اینتر میامی شروع خوبی داشت و این تیم را به قهرمانی لیگزکاپ رساند اما مصدومیت او با افت تیمش همراه شد. اینتر میامی در فینال اوپن کاپ مقابل هیوستون دینامو شکست خورد و در لیگ آمریکا نیز نتایج خوبی کسب نکرد اما با این وجود تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی از نتایج این تیم راضی به نظر می رسد. 

مارتینو در پایان بازی بامداد امروز و شکست اینتر میامی گفت:" برای این فصل حقیقتا انتظار داشتم که شرایط کاملا متفاوت پیش برود. انتظارات من این بود که بتوانیم یک گروه را تشکیل بدهیم، آنها را با سبک فوتبال خودمان هماهنگ کنیم، در لیگزکاپ چندان پیش نرویم چون فقط دو بازی انجام داده بودیم (که شرایط خوب پیش رفت و قهرمان شدیم) و به پلی آف راه پیدا کنیم."

وی در ادامه بیان کرد:" درخشان ترین لحظات ما تا قبل از وقفه بازیهای ملی سپتامبر بود. بعد از ان دچار مشکل شدیم چرا که فشار بازیها و مصدومیت ها افزایش پیدا کرد. تا پیش از آن، تفکر مشخصی داشتیم و می دانستیم که ذهن بازیکنان شرایط خوبی دارد. فکر می کنم که بعد از آن شروع روند شکست ها باعث ش تا از نظر روحی دچار مشکل شویم. عوامل زیادی دست به دست هم می دادند تا تیم مدام دچار تغییر شود. مجبور بودیم که در ترکیب، تغییر ایجاد کنیم تا از بازیکنان محافظت کنیم. در 20 روز اخیر، بدترین شرایط سال خود را داشتیم. "

مسی در مقابل سینسیناتی در نیمه دوم وارد زمین شد اما نتوانست جلوی شکست اینتر میامی را بگیرد.

4125