میلان به دنبال خرید برادر مهاجم بارسلونا

میلان به دنبال خرید برادر مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا در بخش جوانان یا همان"لیگ جوانان یوفا" فرصتی است تا استعدادیاب های فوتبال اروپا بتوانند جواهرات آینده دار را از سراسر فوتبال اروپا زیر نظر بگیرند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به تورم قیمت بازیکنان بزرگ، باشگاه ها سعی می کنند که بازیکنان را در سنین کم با قیمت معقول تر بخرند. باشگاه میلان در سالهای اخیر سعی کرده است که بازیکنان را با قیمت های مقرون به صرفه به خدمت بگیرد و حالا آنها شرایط یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال پرتغال را زیر نظر گرفته اند.

کالچیومرکاتو گزارش داده است که روسونری ها با دقت بازیهای اخیر تیم جوانان بنفیکا به خصوص در چمپیونزلیگ جوانان را زیر نظر گرفته اند. آنها شرایط خرید ژائو رگو 18 ساله و هوگو فلیکس 19 ساله را زیر نظر گرفته اند. هوگو برادر ژائو فلیکس مهاجمی است که به صورت قرضی از اتلتیکو به بارسلونا ملحق شده است. این بازیکن فقط 19 سال سن دارد و با درخشش در بنفیکا امید زیادی دارد تا همچون برادرش بتواند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند. ژائو رگو 18 ساله نیز در همه پست های خط حمله می تواند بازی کند.  میلان امیدوار است که پیش از آن که نظر سایر باشگاه ها جلب شود، بتواند این دو بازیکن را با قیمتی معقول به خدمت بگیرد. البته بنفیکا ثابت کرده که جواهراتش را ارزان از دست نمی دهد.

4125