گزینه های جانشینی اوسیمن در ناپولی مشخص شدند

گزینه های جانشینی اوسیمن در ناپولی مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- فهرست باشگاه ناپولی برای جانشین احتمالی اوسیمن در فصل آینده مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبری که کالچو مرکاتو گابریل ژسوس مهاجم ۲۶ ساله برزیلی آرسنال، آلوارو موراتا مهاجم ۳۰ ساله اسپانیایی اتلتیکو مادرید که سابقه بازی برای یوونتوس در سری آ را در کارنامه خود دارد، جاناتان دیوید مهاجم ملی پوش کانادایی و ۲۳ ساله لیل که یکی از گلزنان برتر فوتبال فرانسه در دو فصل اخیر بوده و چند مهاجم جوان گزینه هایی هستند که در صورت جدایی مهاجم نیجریه ای از جمع ناپلی ها می توانند به این تیم منتقل شوند.

قرارداد ویکتور اوسیمن در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد و باتوجه به مشکلات چند وقت اخیر این بازیکن با باشگاه ناپولی بعید به نظر او در ایتالیا باقی بماند. اوسیمن چندی قبل از علاقه دوران کودکی خود به باشگاه بارسلونا و الگوی خود ساموئل اتوئو صحبت کرده بود. البته گفته می شود باشگاه رئال مادرید و همچنین چلسی از دیگر مشتریان پروپا قرص این مهاجم گلزن و آقای گل فصل گذشته سری آ هستند. البته در این بین باشگاه های فوتبال عربستان هم می توانند با پیشنهادهای اغوا کننده مسیر این بازیکن را به سمت خاورمیانه عوض کنند.

ویکتور اوسیمن چندی پیش طی بیانیه ای از حل اختلافات خود با باشگاه ناپولی خبر داده بود و در بازی های اخیر هم برای تیم خود گلزنی کرده است اما به نظر می رسد که مسیر این بازیکن و ناپولی در پایان فصل از هم جدا شود.

۱۰۰۹