ستاره آمریکایی ناجی میلان شد/ صعود روسونری به صدر جدول

ستاره آمریکایی ناجی میلان شد/ صعود روسونری به صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه مقابل جنوا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با 21 امتیاز به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم های جنوا و میلان از ساعت 22:15 به وقت تهران در استادیوم لوئیجی فراریس مقابل هم به میدان رفتند. پیش از آغاز این بازی، میلان با 18 امتیاز در رده دوم قرار داشت و جنوا با 8 امتیاز در جایگاه چهاردهم بود. چند ساعت قبل از شروع این بازی، اینتر در جوزپه مه آتزا مقابل بولونیا با حساب دو بر دو متوقف و 19 امتیازی شد و میلان می توانست با برد و کسب 3 امتیاز این بازی، به صدر جدول سری آ برود. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده ای از سوی هر دو تیم بودیم. تقریبا در این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. 

در نیمه دوم فشار میلان بیشتر شد. بالاخره در در دقیقه 87، کریستین پولیشیچ، وینگر آمریکایی روسونری قفل دروازه میزبان را باز کرد تا میلان با حساب 1-0 برنده بازی شود. در دقیقه 90+8، مایک ماینان دروازه بان میلان اخراج شد و الیویه ژیرو در درون دروازه ایستاد و حتی یک سیو بسیار تماشایی نیز داشت.

میلان با این پیروزی 21 امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت. بعد از تعطیلات بازی های ملی، میلان قرار است در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یوونتوس خواهد رفت و جنوا مهمان با آتالانتا خواهد بود. 

4416