هفته ۹ لالیگا/ آتش بازی رئال مادرید با برد ۴ گله در سانتیاگو برنابئو مقابل اوساسونا

هفته ۹ لالیگا/ آتش بازی رئال مادرید با برد ۴ گله در سانتیاگو برنابئو مقابل اوساسونا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته نهم رقابت های فوتبال لالیگا با پیروزی رئال مادرید در بازی حساس خانگی مقابل اوساسونا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در شرایطی در این دیدار در سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا بود که در ۲۰ تقابل قبلی پیش از دیدار مقابل تیم ایالت پامپلونا صاحب ۱۴ برد و فقط یک شکست شده بود. تیم رئال مادرید در نیمه اول خیلی زود و در دقیقه ۹ به گل رسید و روی پاس گل دنی کارواخال دفاع سمت راست خود با ضربه پای چپ جود بلینگام ستاره این روزهای خود به گل اول دست پیدا کرد. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه ۱-۰ به سود رئال مادرید به پایان رسید. 

در نیمه دوم دو تیم بدون تغییر به زمین وارد شدند و نکته جالب مسابقه گلزنی رئالی ها در دقیقه ۹ نیمه دوم و ۵۴ مسابقه دقیقا مشابه نیمه اول بود که همکاری عالی رئال مادرید به ضربه نهایی بلینگام همراه شد تا این بازیکن با دبل در این دیدار تیم خود را ۲-۰ در خانه پیش بیندازد. با این دو‌ گل آمار بلینگام در ۱۰ بازی در رقابت های مختلف برای رئال مادرید به ۱۰ گل و ۳ پاس گل رسید. در ادامه نیمه دوم آتش بازی تیم مادریدی ادامه پیدا کرد تا دو گل دقایق ۶۵ و ۷۰ توسط وینیسیوس جونیور و خوسلو برتری رئال مادرید را به ۴ گل برساند. در ادامه و در دقیقه ۸۴ رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که خوسلو این ضربه پنالتی را از دست داد تا در این دیدار فرصت دبل را از دست بدهد. با این پیروزی رئال مادرید با کسب ۲۴ امتیاز از ۹ بازی بالاتر از خیرونا و بارسلونا در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار گرفت تا با صدرنشینی به استقبال تعطیلات بازی های ملی برود.

۱۰۰۹