باشگاه پیکه از کشور آندورا اخراج شد!

باشگاه پیکه از کشور آندورا اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - آلن کابانس، رییس سازمان ورزش و جوانان کشور آندورا امروز صبح اعلام کرد که به باشگاه "آندورا" اجازه نمی دهد که بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه استادی ناسیونال در فصل آینده برگزار کند.

به گزارش فوتبالی،  این باشگاه تحت مالکیت جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا در لیگ دسته دو اسپانیا حضور دارد اما حق برگزاری بازیهایش در کشور آندورا را نخواهد داشت. در حقیقت کابانس اعلام کرده است که آنها سعی می کنند که به باشگاه اندورا کمک کنند که یک استادیوم خانگی جدید برای خود پیدا کند اما حق برگزاری بازیهای خود در استادیوم ملی کشور کشور آندورا را ندارند. وی اعلام کرده است که این ورزشگاه در اختیار تیم ملی راگبی آندورا قرار می گیرد و به همین خاطر باشگاه پیکه حق برگزاری بازیهایش در آن جا را ندارد.

جرارد پیکه از این تصمیم ابراز دلخوری کرد و اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که این باشگاه را از کشور آندورا خارج کنند.  پیکه در بیانیه خود نوشته است:" بیش از چهار میلیون یورو برای آماده سازی ورزشگاه ناسیونال هزینه کردیم تا لالیگا به ما اجازه بازی در این ورزشگاه را بدهد و حالا ما را بیرون کردند. هیچ زمین ورزشی دیگری در آندورا با شرایط مناسب برای برگزاری بازیهای سال آینده وجود ندارد. ممنون که ما را از کشورتان اخراج کردید. گزینه دیگری جز خروج و تغییر نام باشگاه برای ما نمانده است. تبریک، باعث شدید که آندورا فوتبال حرفه ای نداشته باشد!"

در حقیقت آندورا کشور کوچکی است و به همین خاطر تنها باشگاه فوتبال حرفه ای این کشور در لیگ های اسپانیا رقابت می کند. پیکه سرمایه گذاری قابل توجهی روی این باشگاه انجام داده بود اما به نظر می رسد که به تعامل خوبی با مقامات سیاسی این کشور نرسیده است.

4125