حقوق جدید پوگبا: ماهی دو هزار یورو!

حقوق جدید پوگبا: ماهی دو هزار یورو!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی یکی از کابوس وارترین لحظات دوران فوتبالش را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، پوگبا با مصدومیت های زیادی مواجه شده است و حالا با مثبت شدن تست دوپینگ، منتظر مشخص شدن حکم محرومیتش است. در واقع گفته می شود که پوگبا با محرومیتی چهار ساله مواجه خواهد شد که در این صورت باید با  ادامه فوتبالش وداع کند.

پس از آن که آزمایش دوپینگ با تستوسترون از پوگبا برای یک بار دیگر مثبت شد، یووه تصمیم گرفت که این بازیکن را تعلیق کند. در حقیقت بیانکونری ها تصمیم گرفتند که این بازیکن را از تمرینات و بازیها محروم کنند و او حق ارتباط گرفتن با اعضای باشگاه را ندارد و دستمزدش هم به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. پوگبا بر اساس قراردادش باید هشت میلیون یورو ثابت و دو میلیون یورو به عنوان پاداش از یووه دستمزد می گرفت که حالا دستمزدش به حداقل حقوق یعنی سالی 42 هزار یورو می رسد و این بازیکن با کسر مالیات چیزی در حدود ماهانه دو هزار یورو دستمزد خواهد گرفت. 

یوونتوس منتظر حکم پوگبا است تا در مورد فسخ یا عدم فسخ قرارداد این بازیکن تصمیم بگیرد. در حال حاضر تورینی ها ترجیح می دهند که این بازیکن را در حالت تعلیق در بیاورند و اگر محرومیتش تمدید شود، نه تنها قرارداد او را فسخ می کنند بلکه از او به علت ضربه زدن به اعتبارشان شکایت خواهند کرد و خواستار دریافت غرامت خواهند شد!

4125