نقل و انتقالات/ بارسلونا همچنان در رویای بازگشت مسی؛ تلاش منچستر سیتی برای حفظ هالند

نقل و انتقالات/ بارسلونا همچنان در رویای بازگشت مسی؛ تلاش منچستر سیتی برای حفظ هالند

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا همچنان از رویای بازگشت مسی به نیوکمپ دست نکشیده است و قصد دارد باری دیگر برای تحقق این رویا تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

بارسلونا آماده است تا در صورت شکست خوردن اینتر میامی در رسیدن به پلی آف لیگ ام ال اس، در ژانویه برای جذب قرضی مسی تلاش کند. (Sport)

.

هرچند ممکن است محدودیت‌های مالی، توانایی‌های بارسا در ژانویه را محدود کند. اوضاع برای آبی اناری‌ها به قدری پیچیده است که بعید است این تیم بتواند تا تابستان آینده قرارداد ویکتور روکه را به ثبت برساند. (Sport)

.

منچستر یونایتد می‌خواهد تا ترکیب خود در پست دفاع راست را تقویت کند زیرا تن هاگ از عملکرد هر دو بازیکن خسته شده است. نوردی موکیله از پاری سن ژرمن، در صدر لیست گزینه های این تیم برای پنجره ژانویه به شمار می‌رود. (Football Transfers)

.

رئال مادرید مصمم است تا در تابستان آینده، آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ را به سانتیاگو برنابئو بیاورد و امیدوار است تا با فروش فرلاند مندی، بودجه خود را افزایش بدهد. (AS)

.

پیشنهادی 70 میلیون یورویی توسط رئال مادرید برای دیویس آماده شده است. چلسی نیز به این مدافع کانادایی علاقه مند است. (AS)

.

چلسی در حال بررسی ارسال پیشنهاد بزرگ 90 میلیون پوندی برای لویس اوپندا، مهاجم لایپزیگ در ژانویه است. این مهاجم 23 ساله، پس از انتقال 37 میلیون پوندی اش از لانس به این تیم در این تابستان، در 6 بازی، 4 گل به ثمر رسانده است. (Fichajes)

.

منچستر سیتی مایل است تا مذاکرات تمدید قرارداد هالند را آغاز کند، در حالی که خود بازیکن رویای بازی برای رئال مادرید در آینده را دارد. (ESPN)

2102