عصبانیت آنچلوتی از بیانیه والنسیا علیه وینیسیوس

عصبانیت آنچلوتی از بیانیه والنسیا علیه وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی می گوید که به شدت از رفتار رسانه های وابسته به والنسیا در قبال وینیسیوس جونیور عصبانی و ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، روز قبل وینیسیوس در دادگاه ظاهر شد و ادعا کرد که در فصل گذشته، تمام هواداران والنسیا در ورزشگاه مستایا، شعارهای نژاد پرستانه ضد او دادند. البته باشگاه والنسیا خیلی سریع این ادعای وینیسیوس را رد و اذعان کرد که این وینگر برزیلی رئال مادرید در دادگاه دروغ گفته است. حتی روزنامه های والنسیا به او لقب پینوکیو دادند. 

آنچلوتی درباره این حواشی گفت: "رسانه ها سعی می کنند که ما را از جریان اصلی دور نگه دارند. وینیسیوس، قربانی این فحاشی های نژاد پرستانه بود. اصلاً مهم نیست که یک نفر یا 10 نفر به وینی توهین کردند، باید پروسه قانونی آن انجام شود. از اینکه رسانه و مدیا می خواهند این موضوع را نادیده بگیرند، باعث عصبانیت من می شود."

آنچلوتی در ادامه افزود: "من هنوز با وینیسیوس راجع به این موضوع حرف نزده ام و کسی نمی داند حال و احوالش چگونه است. اما می دانم که وینیسیوس برای بازی بعدی ما در لالیگا بسیار آماده و انگیزه بالایی دارد. این حواشی بیهوده نمی تواند حواس او را از فوتبال بازی کردن پرت کند."

4416