دل پیرو مدیر ورزشی النصر عربستان می‌شود؟

دل پیرو مدیر ورزشی النصر عربستان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - این احتمال وجود دارد که الساندرو دل پیرو، اسطوره ایتالیایی دنیای فوتبال به عنوان مدیر ورزشی تیم النصر عربستان مشغول به کار شود.

به گزارش فوتبالی ، شایعاتی از عربستان سعودی به گوش می رسد که باشگاه النصر عربستان به دنبال استخدام کردن الساندرو دل پیرو است.

ستاره سابق یوونتوس از زمان آویختن کفش هایش در سال 2015 میلادی، به طور رسمی دیگر به دنیای فوتبال بازنگشته است و بیشتر اوقات خود را به دور از مستطیل سبز و یا با انجام فعالیت های رسانه ای سپری کرده است. از ماه گذشته الساندرو دل پیرو یک دوره آموزشی را آغاز کرده است چرا که او می خواهد مجوز حرفه ای یوفا و بالاترین سطح گواهینامه مربیگری در فوتبال اروپا را به دست بیاورد.

به نقل از Sport Mediaset، دل پیرو با ایده رفتن به فوتبال عربستان و فعالیت به عنوان مدیر ورزشی تیم النصر عربستان وسوسه شده است. این باشگاه اخیراً بازیکن سابق رم، گویدو فینگا را به عنوان مدیرعامل جدید خود استخدام کرده است.

عربستان سعودی با خرید نیوکاسل یونایتد و خرید کریستیانو رونالدو در ژانویه به طور فزاینده ای سرمایه گذاری در دنیای فوتبال را آغاز کرده است و به نظر می رسد که هدف نهایی اش میزبانی در جام جهانی 2034 است.

1470