هشدار گواردیولا به آرسنال پیش از تقابل حساس با توپچی‌ها

هشدار گواردیولا به آرسنال پیش از تقابل حساس با توپچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا پس از برد در بازی شب گذشته تیمش در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیگ که پس از دو باخت پیاپی به دست آمد، گفت که هیچوقت به تیمش شک نداشته و مشتاق بازی آرسنال است.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سه گانه فصل گذشته، هفته پیش با باخت مقابل نیوکاسل، از رقابت‌های جام اتحادیه حذف شد و بعد از آن نیز، متحمل باختی غیر منتظره مقابل ولورهمپتون شد. شب گذشته، شاگردان گواردیولا برای تقابل مقابل لایپزیگ، به آلمان سفر کردند تا در زمینی که در دو سفر قبلی به آن، از پیروزی عاجز بودند، مقابل این تیم آلمانی قرار بگیرند و در نهایت موفق شدند تا با نتیجه 1-3 در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند.

سیتی روز یکشنبه باید به خانه آرسنال برود تا نبرد جذابی مقابل تنها رقیب خود در کورس قهرمانی فصل گذشته داشته باشد. گواردیولا در کنفرانس خبری بعد بازی تیمش روحیه خوبی داشت و ادعا کرد که علی رغم نتیجه‌های اخیر شاگردانش همیشه به تیمش اعتماد کامل داشته و تیمش قصد دارد تا بازی خود را در شمال لندن به اجرا بگذارد. او درباره اهمیت نمایش خوب تیمش پیش از بازی با آرسنال گفت:" بله اما من تیمم را بر اساس نتایجی که می‌گیرد قضاوت نمی‌کنم. هر دو بازی ( مقابل نیوکاسل و ولوز )، شاید بهترین نمایش ما نبود اما وقتی ده بازیکن درون محوطه دفاع می‌کنند، کار شما آسان نیست. در نهایت آن اتفاق افتاد، ما در رابطه با گل اول خوش شانس نبودیم، به اندازه کافی سرحال نبودیم و به دلیل بازی‌های زیاد این موضوع را درک می‌کنم. حالا ما به مصاف آرسنال می‌رویم تا بازی خود را بکنیم و این احساس را دارم که حریف آسانی برای آن‌ها نخواهیم بود."

2102